dilluns, 12 de desembre del 2022

Excursió Cim Serra Migdia (Serra Picancel)

El dilluns al matí hem recull el meu amic Pep Manel, i anem amb cotxe cap a Sant Pere de la Portella, deixem el vehicle al final de la carretera asfaltada just al costat del cartell (no hi gaire espai d'aparcament).

D'aquí seguim les marques grogues, per pistes i senders més o menys marcats, fins a prop de Sant Miquel de les Canals, aquí el camí gira cap a la dreta, amb algún pas delicat per roca.

Seguim fins un collet (pedres marcades en groc) on el sender comença a baixar abruptament per una especie de canal, molt relliscosa a causa de les últimes pluges, un cop trobem una cruïlla girem a la dreta cap al Collet dels Pins.

D'aquí seguim el camí que va seguint la carena, pero amb tendencia a pasar els passos complicats per la dreta, per baixar a un collet abans del cim tenim un pas assegurat amb cordes, i amb una pujada per la carena, arribem al cim de la Serra de Migdia (1.082m), un mirador esplèndid sobre la Vall del Mergançol, Vilada i Borredà.

Podeu baixar-vos el track de l'excursió de Wikiloc:

Powered by Wikiloc

Assistents: Pep Manel i Martí.