diumenge, 27 de novembre del 1983

Reposició llibre al Sotllo

Sortida per fer la reposició del llibre al Sotllo els dies 26 i 27 de novembre.

Un nombrós grup de l'AEM anem a reposar el llibre del Pic Sotlló (3.078m) que te assignat l'AEM.
Som en Santí Chacon, Joan "Lupentan", Juan Miñarro, Roman Vallina, Mercè Berzosa, Lidia Muntal, Miquel Lázaro i jo.
Divendres pujem, a dormir al refugi de la Vallferrera. L'endemà anem pujant per la Vall d'Estats fins l'Estany de Sotllo, deixem les motxilles sota el Coll de Baborte i pujem a buscar un collet al fons per accedir al cim per l'aresta Sud fins al cim a 3.078m d'alçada.
Després baixem pel mateix lloc i tornem a buscar els "bartols", pujem al Coll de Baborte i continuem, de nit ja, fins el refugi lliure de Baborte (o del 50e aniversari de l'UEC), on passem una divertida nit en un refugi magnific.
El diumenge esta emboirat i plou, per tant ens ho prenem amb calma i netegem el refugi. Sortim i rodegem el llac per l'esquerra i baixem per la dreta vall de Baborte, sense camins, fins a la cabana de Basello, d'on agafem el camí de la Vall Ferrera a buscar els cotxes.
Anem a menjar a Sort i tornem a Barna.