diumenge, 9 de desembre del 1979

Escalada a Montserrat

Sortida d'escalada a la regió d'Agulles (Montserrat) els dies 8 i 9 de desembre.

Sortim, en Jordi Marimon i jo, amb l'autocar de la Hispano-Igualadina de les 8:30h, fins a l'Hostal del Bruc, parem a esmorzar i després pugem fins al refugi d'Agulles.
Ens canviem i anem a fer l'Esquelet per la via Normal, ens equivoquem i anem a la rappel; no passem car es un V, desistim i anem a fer la via Xemeneia del Pingui. Jo faig la primera tirada de III, i en Jordi la xemeneia de IV, rapelem per la via Normal.
Anem a dinar i ja no escalem mes. Jo dormo a la terrassa amb en Pep.
L'endemà, després de pensar-ho molt, anem a les Savines en Jordi, Santi i jo. Fem la Savina Superior per la via Normal (III), i la Savina Inferior (IV+), aquí també puja en Pep. Després fem l'Agulla dels Espeleòlegs (III, V-, IV) es el meu primer pas de V. Al final vaig de primer de corda a l'Agulla del Capdamunt (III+).
Per fi tornem a dinar a Ca la Sorda del Brucs, per agafar l'autocar cap a Barcelona.