El dissabte faig la revisió una part del recorregut, entre la Bassa Blanc i la Torreta de Montsià (764m), inclosa al repte 100 cims de la FEEC, i d'on tenim unes magnífiques vistes del Delta de l'Ebre, i la tornada per La Cogula (406m).
diumenge, 27 de setembre del 2015
Arbitratge IX Pujada al Montsia 2015
dijous, 13 d’agost del 2015
Excursió a Hortsavinyá
El dijous 13 d'agost, sortim de Sant Pol de Mar, per el Sot de Golinons, passem pel Turo del Home Mort i el Coll de l'Era d'en Mora, seguim fins trobar la carretera BV-5126 que seguirem fins la Creu dels 3 Termes, uns metres mes endavant agafem la pista de la dreta que ens dura fins la Font dels Amics i seguim per pistes fins el Coll de Can Benet.
Seguim la pista fins arribar a l'ermita de Hortsavinyá (500m), entre boira i un dia ben fresquet. Aquí recuperem forces una estona.
Seguim la pista pel Collet del Vent de fins l'ermita de la Mare de Déu de l'Erola. Aquí la pista comença a baixar cap a la Riera de Vallmanya, passant pel Coll de Porc.
Durant la baixada el dia s'obre i comença fer calor, passem per sota el pont de l'autopista i al cap d'una estona arribarem al nucli urba de Pineda de Mar. Aprofitem per fer una cervesa i finalment arribem a l'estació del tren per tornar còmodament a Sant Pol de Mar.
Assistents: Albert B., Albert F. i Martí.
dissabte, 8 d’agost del 2015
Excursió a la Creu de Canet
Al arribar a l'alçada del dipòsit d'aigua comença la pista que seguirem en direcció Oest, al cap d'uns metres deixem la pista per agafar un sender que segueix la carena i arribem a Vertex Geodesic de Pedracastell. Seguim la sendera que torna a la pista i la seguim fins que arribem a l'esplanada, on a la nostra esquerra s'alça la Creu de Canet (309m). El dia no es gaire bo i no tenim una bona vista sobre el litoral del Maresme i la serralada del Montnegre, pero aprofitem la parada per recuperar forces.
A continuació agafem la pista que baixa per sota la Creu, en direcció Sud-Est. El pendent es dur i el sauló fa que les relliscades siguin molt probables si no anem al cas. Al cap d'una bona estona passarem pel costat del Castell de Santa Florentina i, mes endavant, per sota del pont de l'autopista. Al cap de poc entrem al bonic poble de Canet de Mar que anirem recorrent fins arribar a la carretera N-II. Un cop a la carretera la seguirem pel voral fins retornar altre cop a Sant Pol de Mar on anirem a fer un merescut bany al mar.
Assistents: Albert i Martí.
